Dňa 5.7.2017 je štátny sviatok a preto objednávky nebudú spracovávané a zásielky nebudú vyzdvihované ani doručované. Objednávky prijaté 4.7.2017 po 14:00 budú vyzdvihnuté 7.7.2017. Ďakujeme za pochopenie.
Odoslal som objednávku. Kedy ju spracujete?
Objednávky spracovávame cez pracovné dni od 8:00 do 16:00. Objednávka musí byť zaplatená, až tak ju začneme spracovávať. Pokiaľ objednávka nebude uhradená, upozorníme Vás na to emailom. Neuhradené objednávky nie je potrebné stornovať. Po spracovaní objednávky dostanete emailom informácie o ďalšom postupe.
Kedy príde kuriér vyzdvihnúť zásielku?
Pokiaľ si objednáte aj zaplatíte za prepravu do 14:00, Vaša zásielka bude vyzdvihnutá kuriérom na ďalší pracovný deň. Presný čas vyzdvihnutia záleží od trasy kuriéra, takže Vám ho nevieme garantovať.
Kedy kuriér doručí zásielku?
Kuriérska spoločnosť doručuje zásielky na ďalší pracovný deň odo dňa vyzdvihnutia.
Kde vyzdvihne kuriér moju zásielku?
Vašu zásielku nemusíte nikde nosiť. Kuriér ju príde vyzdvihnúť až k Vám domov alebo na akékoľvek iné miesto, napr. do práce.
Dá sa platiť za prepravu aj v hotovosti kuriérovi?
Zaplatiť za prepravu kuriérovi nie je možné. Platí sa online platbou po odoslaní objednávky. Vybrať si môžete platbu kartou, platbu cez internet banking alebo platbu cez PayPal účet. Až po zaplatení Vám spracujeme objednávku.
Ako funguje dobierka? Kedy dostanem peniaze?
Dobierka je služba za ktorú platí príjemca zásielky. V objednávke v časti informácie o zásielke si v kolónke "Dobierka" zadáte sumu ktorú príjemca zaplatí kuriérovi pri preberaní zásielky. Do kolónky "IBAN" vložíte číslo účtu v IBAN tvare na ktorý tie peniaze následne pošleme. Podľa všeobecných obchodných podmienok to posielame do 14 pracovných dní, reálne to trvá približne 7 pracovných dní.
Načo slúži fakturačná adresa?
Fakturačná adresa slúži len na vystavenie a zaslanie faktúry. Môže to byť odosielateľ, príjemca alebo niekto iný, zvyčajne je to však odosielateľ. Fakturačná adresa by mala byť toho, kto prepravu uhrádza. Faktúry posielame emailom v elektronickej podobe (PDF).
Prepravujete aj mimo Slovenskej republiky?
Prepravné služby poskytujeme len v rámci Slovenskej republiky. Pre medzinárodnú prepravu ale môžete využiť služby webstránky www.kurierske-sluzby.sk
Je možné doručiť zásielku na P.O. Box?
Doručenie zásielky na P.O. Box nie je možné. Zásielku musí prevziať osoba ktorá musí podpísať papier o prevzatí.
Aký je rozdiel medzi REMAX, DHL, GLS a SPS prepravou?
Pri preprave DHL a GLS nie je potrebné kontaktovať kuriérsku spoločnosť, ani si vytlačiť prepravné štítky. Pri preprave SPS po spracovaní objednávky dostanete emailom prepravné štítky a protokol ktoré si musíte vytlačiť. Email bude obsahovať aj telefónne čísla na spoločnosť SPS kde je potrebné zatelefonovať a dohodnúť s nimi termín vyzdvihnutia zásielky kuriérom. Stačí im nadiktovať číslo balíka ktoré nájdete na prepravnom štítku. Pri preprave Remax Vám pošleme prepravné štítky, no ak nemáte možnosť tlače tak si balíky kuriér označí sám.
Ako je to s prepravnými štítkami?
Spoločnosť SPS si vyžaduje od odosielateľa aby mal vytlačené prepravné štítky. Bez nich nemusí zásielku prevziať. Preto ak nemáte možnosť tlače, tak si vyberte prepravu cez službu REMAX, DHL alebo GLS kde prepravné štítky už bude mať kuriér.
Spoločnosť REMAX/SPS/DHL/GLS nevie o spolupráci so stránkou postovy-kurier.sk
So spoločnosťami REMAX, SPS, DHL a GLS spolupracujeme pod názvom LASER-SK.
Ako zabaliť zásielku?
http://www.postovy-kurier.sk/ako-spravne-zabalit-zasielku
Aký tovar je vylúčený z prepravy?
http://www.postovy-kurier.sk/zakazane-alebo-obmedzene-polozky