Odoslal som objednávku. Kedy ju spracujete?
Objednávky spracovávame cez pracovné dni od 8:00 do 16:00. Objednávka musí byť zaplatená, až tak ju začneme spracovávať. Pokiaľ objednávka nebude uhradená, upozorníme Vás na to emailom. Neuhradené objednávky nie je potrebné stornovať. Po spracovaní objednávky dostanete emailom informácie o ďalšom postupe.
Kedy príde kuriér vyzdvihnúť zásielku?
Pokiaľ si objednáte aj zaplatíte za prepravu do 14:00, Vaša zásielka bude vyzdvihnutá kuriérom na ďalší pracovný deň. Presný čas vyzdvihnutia záleží od trasy kuriéra, takže Vám ho nevieme garantovať.
Kedy kuriér doručí zásielku?
Kuriérska spoločnosť doručuje zásielky na ďalší pracovný deň odo dňa vyzdvihnutia.
Kde vyzdvihne kuriér moju zásielku?
Vašu zásielku nemusíte nikde nosiť. Kuriér ju príde vyzdvihnúť až k Vám domov alebo na akékoľvek iné miesto, napr. do práce.
Dá sa platiť za prepravu aj v hotovosti kuriérovi?
Zaplatiť za prepravu kuriérovi nie je možné. Platí sa online platbou po odoslaní objednávky. Vybrať si môžete platbu kartou, platbu cez internet banking alebo platbu cez PayPal účet. Až po zaplatení Vám spracujeme objednávku.
Ako funguje dobierka? Kedy dostanem peniaze?
Dobierka je služba za ktorú platí príjemca zásielky. V objednávke v časti informácie o zásielke si v kolónke "Dobierka" zadáte sumu ktorú príjemca zaplatí kuriérovi pri preberaní zásielky. Do kolónky "IBAN" vložíte číslo účtu v IBAN tvare na ktorý tie peniaze následne pošleme. Podľa všeobecných obchodných podmienok to posielame do 14 pracovných dní, reálne to trvá približne 7 pracovných dní.
Načo slúži fakturačná adresa?
Fakturačná adresa slúži len na vystavenie a zaslanie faktúry. Môže to byť odosielateľ, príjemca alebo niekto iný, zvyčajne je to však odosielateľ. Fakturačná adresa by mala byť toho, kto prepravu uhrádza. Faktúry posielame emailom v elektronickej podobe (PDF).
Prepravujete aj mimo Slovenskej republiky?
Prepravné služby poskytujeme len v rámci Slovenskej republiky. Pre medzinárodnú prepravu ale môžete využiť služby webstránky www.kurierske-sluzby.sk
Je možné doručiť zásielku na P.O. Box?
Doručenie zásielky na P.O. Box nie je možné. Zásielku musí prevziať osoba ktorá musí podpísať papier o prevzatí.
Ako zabaliť zásielku?
http://www.postovy-kurier.sk/ako-spravne-zabalit-zasielku
Aký tovar je vylúčený z prepravy?
http://www.postovy-kurier.sk/zakazane-alebo-obmedzene-polozky